Moa goes kråka...-.-

hejsan allihopa! idag mår väl inte jagså värst bra.. skit ont i halsen såklart så skulle vi läsa hört i engelskan då oxå! jag måste låtit som en kråk..! usch.. klassen va typ jätte tom idag!=O 9 sjuka.. Oj! SVIN IN FLÄNSAN!:O
fast jag är inte så orolig för att få den konstigt nog.. haha!=P

Jag har såå lust på att börja på dans! tycker det är så kul! lika mkt som jag gillar att sjunga men dansa kan jag iaf, sjung låter väl inte så bra, fast kompisarna får stå ut me att det låter illa för jag sjunger typ 25/7=P
Tänkte börja dansa på D.C här på söder, ligger ju så nära=) julia kanske oxå börjar där, får se;)

Nu ska jag äta vegitarik lasagne.. hur stavas det..? aja whatever..

seee yah!!¨




Loads Of Love// Mooois!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0