Mys i parken!;)

Hejsan allihopa! nu sitter Julia och Ida hos mig i stan:) vi har varit rätt galna hela dan!;) haha! först går vi till vitabergs-parken, ehm.. aa.. vi sprang runt och skrek! taha! sen gick vi till en anan park och börja leka i klätter stälningarna och på gungorna så alla små barn som va där (även föreldrarna) stod och stirra på oss me stora ögon!xD inte så konstigt, vi måste sett helt galna ut!
Sen börja magana kurra så vi gick hem och åt lite och gjorde lite plugg, sen..  va vi bah tvugna att gå tilbaks till parken!:D jag vet.. vi är barnsliga! men hallå!? snart kan vi inte hålla på såhär mer juh! egentligen borde vi slutat för länge sen men aja!..:D haha! sen hyrde vi en film som vi ser nu dumpa honom heter filmen, verkar va rätt dålig fast jag har inte kollat så mkt!;)

goosh! börjar bli trött! fick jätte ont i huvet på hemkunskapen som var sista lektionen.. ajaj! men det känndes bättre efter att ha tagit en tablet, taha! intresse klubben anteknar!..:P
På fredag ska vi han någon himmla nyhets grej, man ska läsa upp en inrikes, utrikes och en valfri nyhet.. usch va tråkigt + att jag hatar att stå framför klassen och prata - i hate it! jag blir juh bara röd i ansiktet juuuuh!! fast jag måste ju ändå träna på det, så farligt är det ju inte;) eller hur?.. aja.. mycket text men nu kommer även lite bilder från parken:D enjoy!;)




jag o julia, (bilden om gjord)

me and bullan!:D

ida och julia!<3

julia och jag..

<3

kram kalas!:D

hahahahahha! bjuder på den!x'D

;)

xDxDxD! bjuder på den mer! haha! nya skor oxå;)

see yah! Loads Of Love!! // Moa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0