Ful-bajskorv..? haha!

heey! ska jag bli frisk snart eller..?-.- så tråkigt att bara sitta inne hela tiden! booring! aja börjar känna mig bättre nu iaf=) får se om jag går till skolan imorrn.

Idag har jag typ bara skrivit på en Columbus saga, man ska skriva den som att en 7 åring ska kunna förstå eller va e nu va;P hah! sen har jag väl pluggat lite matte och sånt=) skönt att bli av me alla läxor=P
Nu är jag inne på datan, kollar lite inne på FB, haha! när jag, viktor och c-a inte visste va FB va förkortning för kalla vi det för "ful-bajskorv"x'D haha! dålih humog i know=) haha!

Nu ska jag hitta på något att göra=P see yah


Loads of Love! // Moa mjaoou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0