Today!=)

            Heej alla sweetisar!   hur e det med er? me mig är det bara fin fint=)
idag gjorde vi inget specielt, bara de gammla vanliga:P  
efter skolan så åkte Johanna me mig och ida ut!=) mysigt de!   vi åkte hem till ida, jag och Johanna tjockade i oss toast och massa bullar!xD Haha!  vi gjorde väl inte så mkt precis menem vi var inne på datan, vi skratta och prata as mkt!    men jag var inte där så länge, precis innan jag skulle gå så satt dom på en film dom skulle se typ " " Kungens.. nånting..! Hah! jag kommer inte ihåg vad den hette!xD de var ialla fall Kungen nåning:P 
men vi hade det as rooligt ialla fall=)

imorn efter skolan så ska Linnea följa me mig hem=) Yeey!  men hon blir bara kvar här över kvällen:(
för jag ska bort sen på lördag.  jag vet inte vad vi kommer göra precis, menem vi hittar säkert på nått:P


aja, nu ska jag gå och duscha=)   see yah sweetisar! Loads Of Love// Julia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0