skääärgård!

   Heey alla söta bloggläsare!, sitter och kollar på bilder på facebook och äter vindruvor!xD yummi!
idag har jag vart ute på horsten   ( som ligger nån stans ute i skärgården) jag åkte dit me Ella och vi skulle åka och träffa Sofia:) ( vi gick i samma klass, innan jag byte till nacka)  så det var ett tag vi sågs, så de var roligt att träffas igen:)
de var as kallt där ute!:O men dom har ett rött litet hur där, dom brukar sova där på sommrana:P de e faktiskt rätt så mysigt där!xD  de var juh så kallt tyckte jag så vi var typ inne i huset hella tiden:P 
vi spelade mest bara kort o hade de bara mysigt!:)   visstja, vi gick till lagunen:P  Hah! ni vet säkert va de här för nått(?)..:P aja, när vi gick dit så rammla jah typ framlänges på några stora stenar:P Hah! de dåg heelt sjuukt ut!xD men de gjorde fett ont:(  Sofia och Ella stod o as garva åt mig hela tiden:P  så nu har jah typ värsta bigga blåmärket på benet=(   huhu, stackars mig:P    Hah!
men de var roligt o träffa dom båda två!:)  aja..

nu ska ja gå och se på en film eller nått:P  bye bye! Puss// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0