Plugg,plugg..

   Heey! guud förlåt för en dålig upptatering=/   de har vart så mycket nu när skolan och allt har börjat, ibland så blir de tidiga mornar och ibland sena dagar, och allt PLUGG!! usch! aja, men ja ska försöka att blogga mer:P  
          men Moa har bloggat bra så ni har säkert haft roligt att läsa vad hon bloggar om:P eller?.. aa! men hon ligger hemma och är sjuk=( naaw stackas henne, men hon blir säkert frisk snart=)

idag gjorde vi inget specielt typ bara de gammla vanliga!xD aa ni vet vad jag menar=) 
just nu sitter jag och pluggar matte..not fun=/ men vi har typ nån läxa till imorn, så jag måste plugga man måste plugga fast man inte tycker om de!xD hah! och så sitter jah och smsar=D yeey! hmm.. men med vem..(?)
hah! de ni:P    men aja..

nu ska jag plugga vidare=/ och smsa! yeey!=D 

see yah gays! Loads of Love// julia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0