No More Spanska!:D

gud vilken tråkig skoldag! prata med min spanska lärare idag så nu är det ganska säkert att jag ska byta till svenska/engelska;) känns så skönt att slippa spanskan! blir typ altid jätte orolig när jag ska ha det (vet inte varför, men jag ligger ju ändå 1 år efter..) men det blir iaf jätte skönt att slippa det, tänkte ta det i gymnasiumet istället:)
Idag sluta jag vid tre, trodde vi skulle sluta vi fyra idag så det va nice;) sen gick jag med Elin till forum där jag skulle möta min syster, vi tog väl en glass sen åkte jag hem o ida åt något annat håll,:P
Imorgon ska jag läsa upp tidnings artiklarna..=/ det ska va tre men jag läser nog upp två så tar jag en video på den valfria:D så nu ska jag plugga på det:)




Love yaa! / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0