...

just nu sitter jag i soffan tittar på repriser av idol och tycker synd om mig själv.. varför är altid jag den som bilr sjuk för!?.
Hade tänkt att hitta på något me julia men jag verkar va lite för sjuk för det, sen fick jag just reda av en klass kompis att vi har prov nu på tisdag *panik!* men jag kan redan det mästa av det, man ska kunna lite om löv och sånt ;)

bara jag som tycker att idol juryn kan va fett taskig ibland? istället för att bah säga nej måste dom typ altid säga att dom är ur usla?!.. fast det är skit bra program så dom kan få va lite taskiga! =P taha!




Ne. nu borde jag plugga löv, hur tråkigt det än är.. aja see yah!

Love yah! puss //M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0