;)

hello allihoppa! usch vilken hämsk dag det va idag! (fast det är ju 11 sep, brukar ju hända hämska saker då=P) börja me läs timme då jag skulle skriva klart på en columbus berättelse.. i data salen vart det skit varmt! typ 100 grader! nee inte precis men vart va det, och i den salen skulle vi sitta i 2 timmar.. när det är en halvtimme på kom vår lärare på att han inte hade satt på luft konditioneringen! aja.. då va det ju inte så lång tid kvar iaf.. jag hade inte sovit så mkt inatt så det känndes som jag skulle somna vilken sek som hälst!

gosh va ont i halsen jag har! jag är verkligen jätte förskyld känner jag.. inte bra, min lärare sa att jag skulle komma mer till lektionerna..(?) liksom jag har varit en hel del sjuk så är det lite svårt att komma till lektionerna!!. aja, snart ska jar ringa ida! har tråkigt och vill hitta på något nu! fast jag kanske inte borde smitta ner henna..=/ hah!

nu ska jag se på top modle!

seeyah! love yah! // Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0