Dålig uppdatering!- i know...

heeey! goosh! har inte uppdaterat på ett tag!=/ whoops! hah!
Nu sitter jag iaf hemma på ön, har varit med ida och Julia idag, vi sov hos ida=D sen har vi spenderat hela dagen på att försöka göra en musik video! hah! (vi va inte seriösa!) den är skit skön!

Har precis pluggat klart.. spanska och sen ska man typ läsa upp en artikel för klassen på svenskan..=S  hatar spanka för jag ligger så mkt efter! på runmarö skola börja man me spanska i 7an så jag ligger liksom ett år efter.. men jag är ganska säker på att jag ska byta till engelska och svenska istället, plugga in spanskan på gymnasiumet istället=P och jag hatar att prata in för klassen! usch! + att imorgon slutar vi 16.20! den värsta skol dagen ever! aja.. de löser sig!:)

Nu ska jag höra av mig till ida, vi skulle åka till svängn och äta glass!xD hah!

see yah!

Loads Of Love// Moa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0