090909

hello! usch va ont i halsen jag har idag! finns det någon tablett som hjälper?!.. aja..
Idag har jag faktist varit hemma från skolan, mådde inte bra i morse, sen känndes det bättre om jag stanna hemma och plugga efter som jag kom så efter när jag va sjuk förra veckan, vi skulle ändå ha en sån slapp dag så det känndes bättre att ta ikapp lite istället ;) tror jag går imorgon iaf, om inte halsen blir värre..=/
Imorgon kanske Ida och Julia kommer och sover här i stan ;) aja.. vi får se=)

Nu är det prick 2 veckor till jag fyller 14!=D yeeeey! hoppas verkligen jag får en system kamera! älskar att fotta, skulle va såå kul att ha en;)

Men nu ska jag plugga vidare lite i matten.. måste=/ aja


Love yah! // Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0